Friday, January 9, 2009

terlupa

dah lame aku xbukak blog aku.bkn aku xnk bukak tp mslhnya aku lupa passwd.haha..nk xnk..aku kene la wat paswd baru. aku pun heran ntah cm mane leh lupa paswd. banyak sgt bnde y aku pk kot...

aku masih lg dlm kursus kat poli kulim ni. ingtkn 2minggu tp rupanya 3minggu. aduih...seksanya nk habiskn lg satu minggu ni. dengan exam bagai. tu la...bkn sng nk dptkn sijil professional ni. tmbh2 org y xbrape nk professional cm aku ni..

duk kat sini ada pahit manisnya..masa dlm kursus ni la pulak result exam aku nk kuar. y plg aku xleh lupa result aku teruk giler..sume org heran..semester sblm ni aku leh dpt anugerah bg setiap smester tp sem ni jatuh mendadak. aku mmg akui soalan final sem ni mmg teramat susah bagi aku untuk jawab tp aku xde la bajet result aku akn begitu teruk sekali.. aku dengan tidak puas ati terus menelepon lect aku bertanyakn knapa aku dapat teruk sgt..

y aku tepon ni lect network aku. aku ni mmg xminat sgt subjek network tp aku tetap pulun blaja teori dia. dlm kls aku punye markh bleh thn la..pastu labwork, asgnmt, sume lengkap. xkan test final aku teruk sampai dpt C. bila aku tepon tu, lect aku pun terkejut bila aku kata aku dapat C. sebb dia tau aku xkn dpt C. cewah..tp ni mmg cite betul.dia tanya la aku leh jwb ke x masa final..then aku jwb la bleh. aku siap yakin lg aku xkn dpt C. dia kata aku punye carry mark plg tgi dlm kls. aku makin mushkil.. last2 dia lect y bertanggungjawab kat unit peperiksaan tu..pastu dia suh aku col lak.

bila aku kol tu..lect yang kt unit peperiksaan tu ngaku mmg ada kesilapan teknikal.dia kata kesilapan sistem.aku xkisah la..jnji diorang perbetulkan result aku. bila cek balik petang tu...aku menjerit kerana aku berjaya juga dapatkn anugerah pingat cemerlang time konvo nnt sbb CGPA aku lbh dr 3.5 untuk semua semester.haha..

aik..dh lari tajuk ni..hehe..xpelah..aku just share cite dgn korg.

No comments: