Thursday, January 22, 2009

KERJA

tanggal rabu baru ni aku dh start keje..maka bermulalah rutin baru aku...dh xde la masa utk aku tido siang seperti biasa..tambah lak tempat kerja aku ni mmg selalu bz dan memerlukan aku sentiasa bersedia untuk menghulurkan perkhidmatan, jadi aku perlu merubah diri aku dalam keadaan kerja aku yang sebegini..berjaya ke aku untuk berubah?blum cuba blum tau kan..

arini dh masuk ari ketiga aku kerja kat sini.2 ari lepas mmg aku bz dalam menyiapkan tender untuk cmpny aku ni..wlaupun aku xtau pape dlm hal ni tp aku cuba untuk menghulurkn bntuan sedaya mana y aku mmpu...alhmdullah..smlm berjaya la siap kedua2 tender sepertimana y dikehendaki tu...

ha...aku sebenarnya nk cite bende lain..tadi tu kira introduction la kononnya...nnt kang korg terkejut lak tetiba aku masuk cite hal kerja..tul x??

masa ari pertama aku kerja tu...pengurus projek aku dh bgtau siap2 y aku mmg akn banyak kene wat kerja luar..so..aku mememrlukan pakaian y sesuai untuk bertemu dgn client..sbb kat ofis aku ni nk pakai jeans pun xpe cuma klu jumpe client xleh la...pastu aku pun cadg nk g shopping baju kerja...haha...sbnrnya ni la peluang aku utk mmbeli belah..hehe..pastu tghari tu aku call alongku utk temnkn aku shpping...korg tau pe y along n boy aku ckp masa aku bgtau nk shopping??ni ayt diorg..."pakai jelah baju kurung..baju kurung tu kn baju formal.." tu along aku kata..y boy aku lak menggunakn ayt sama cuba tmbh lg skit.."lagi npk sopan..."...aduih, nape la suh sgt nk phm..tapi aku wt xtau je..hehe...

eh...ada tersebut pasl boy??ada cite baru ke ni??apa?sape boypren aku?hm....nanti la ye..aku rasa blum masanya utk aku perkenlkn di dlm ni...korg tunggu jela..y mngenali aku tu tau la sape kn.....y lum knl tu sabor jelah..hehe...

ha...sambung lagik pasal shopping...aku xsnap gbr pun aritu nk tunjuk kat korg...masa ada sejam je..aku smpai jusco tu pun dh kul 9pm klu xsilap aku.so...terus la g pilih baju mane y berkenan...klu korg nk tgk atau tau citenye..kakak aku dh tolong citekn dlm blog dia peristiwa semasa shopping tu...korg layn jelah blog ni...( http://adenium.blogspot.com )

1 comment:

adenium said...

dulu masa aku memula keje.. pakai jer mana yang ada tau...