Sunday, February 8, 2009

G I T A R

aku ni xpenah main gitar pun..kalau dh xpernah main, maknanya xpandai la kan?tapi cmne aku leh masuk kedai gitar ni?ha...ada gaya x aku pegang gitar ni?hehe..gaya je lebih tapi aku xret nk petik yang mana satu..
ok..aku leh masuk dalam kedai ni kerana kawan aku ni..ini adalah kawan baru aku..kira macam office mate la kot...yeker?ah..lebih kurang la..dia ni la yang giler sangat kat gitar.siap tanye pasal kelas untuk elajar gitar kat kedai tu..terkejut gek aku..serius ke mamat ni?aku ni tolang teman je..memang test sakan la dalam kedai tu..aku yang xpandai ni just tengok jelah..
korang tengok ni...banyak gitar kan..syok wo..aku yang xminat ni jadi cm nk minat lak..tapi xnak la..aku bukan minat sangat pun..
drum pun de tau..pendek kata macam2 alat music la yang ada kat sini..
gitar lagi..

No comments: